Fırat Işık

(2) Tümünü görüntüle
    Fırat Işık
    2 Yorum 0 Takipçi
    Yaklaşık 3 ay önce Fırsat Bu Fırsat aracılığı ile Balkan Turu satın aldık. Tatil Büfesinden Sena hanımın ilgisi ve desteği ile tatil zamanımızı bekledik. Pasaportlarımız konusunda bizlere ekstradan yardımcı oldu. Rehberimiz Merhal Bey sanırım görüp görebileceğimiz en iyi rehberdi. Tarihçi gibi ayrıca bizleri sıkmadan anlatımları harikaydı. Ayrıca bizlerle ilgilenmesi ülkeler arasındaki geçişlerde zamanın nasıl geçtiğini unuttuk. Ekstradan vejetaryen olduğum için her gittiğim otele öncesinde bilgi verip tabağım gelene kadar ilgisine minnettarım. Vermiş olduğu ekstra bilgilerle hem bize zaman kazandırdı hem de daha keyif almamızı sağladı. En iyi cafenin nerede olduğu? Sınırlarda hiç beklememiz gibi bilgileri çok iyiydi. Genel anlamda turdan eşim ve ben memnun kaldık. Bir sürü yeni insanlar tanıdık. Şimdiden bir sonraki rotayı hazırlamaya başladık bile. Turla ilgili olumsuz görüşlerim; Arnavutluk sadece bir geçiş rotası sadece bir Meydan, Heykel gördük. Görmesek de olurdu. Kosova ise bayramın 1. Gününe denk geldik her yer kapalıydı. Prizen ve Piriştina çok küçük ve insanları çok kaba. Sipariş veremiyorsunuz verseniz de hesabı bir türlü almıyorlar. Türklere karşı çok duyarsızlar. Arnavutluk ve Kosovanın bize kattığı olumsuzluğu diğer 4 ülkeyle görmemezden geldik. Makedonya Ohrid harika ötesi, Yeni Üsküp keza öyle. Sırbistan Belgrad rüya gibi. Saraybosna sokakları harika. Medjugorje çok güzel. Karadağ Kotora bittik sanırım en güzeliydi. Budva hayal kırıklığı yaşattı her yer beton. St Naum kesinlikle görülmeli. Podgorico sokakları da çok güzeldi. Bir gün fazladan kalınca buraları da gezdik. Her yerin ortak özelliği yeşili korumaları ve doğa katliamı olmamaları Budva hariç. Bu arada Bosna Hersekte ekstra tur olarak satın aldığımız Kraviça şelalesini şiddetle tavsiye ediyorum. Sena hanımın ilgisi ve Merhal bey gibi bir rehbere denk gelmemizden çok memnunuz. Bir sonrakinde görüşmek üzere 10 ay önce
    Kesinle güzel olduğuna eminim telefonda bilgi ve yardımları güven verici. 12 yıl önce